Zcela nové horské elektrokolo Specialized Turbo Levo Comp Alloy, které dostalo vylepšenou pohonnou jednotkou Specialized Turbo Full Power System 2.2 a geometrií inspirovanou modelem Stumpjumper EVO s řešením "Mullet". Elektrokolo je vybaveno odpružením Fox a sadou Sram GX. Baterie o kapacitě 700Wh. Turbo Levo Alloy je postaveno na kvalitním odpružení Fox. Konkrétně vidlicí Fox Rhythm 160 mm zdvihem. Zadní tlumič je poté Fox Float DPS se zdvihem 150 mm. Kvalitní mechanická sada Sram GX. Nesmíme... Celý popis
Koupit za 155 000 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Specialized Levo Comp Alloy NB - black/dove grey/black S4
Doprava:
zdarma
Skladem
155 000 Kč
Koupit za 155 000 Kč
Elektrokolo Specialized Levo Comp Alloy NB blk/dovgry/blk S3 2022
Doprava:
zdarma
Skladem
151 000 Kč
Koupit za 151 000 Kč
Specialized LEVO COMP ALLOY NB 2022 Cobalt / Light Silver S3
Doprava:
zdarma
126 000 Kč
Koupit za 126 000 Kč
Popis
Zcela nové horské elektrokolo Specialized Turbo Levo Comp Alloy, které dostalo vylepšenou pohonnou jednotkou Specialized Turbo Full Power System 2.2 a geometrií inspirovanou modelem Stumpjumper EVO s řešením "Mullet". Elektrokolo je vybaveno odpružením Fox a sadou Sram GX. Baterie o kapacitě 700Wh.
Turbo Levo Alloy je postaveno na kvalitním odpružení Fox. Konkrétně vidlicí Fox Rhythm 160 mm zdvihem. Zadní tlumič je poté Fox Float DPS se zdvihem 150 mm.
Kvalitní mechanická sada Sram GX. Nesmíme zapomenout na kliky Praxis a ostatní komponenty provenience Specialized.
Turbo Levo poprvé jako "Mullet"
Tzv. Mullet dává jedinečnou možnost skloubit hravost a rychlost 27.5" a 29" kol. Díky menšímu zadnímu kolu je zadní stavba nového Turbo Levo kratší a tím i jízdní projev nového elektrokola mnohém zábavnější. Naopak větší přední kolo dodává elektrokolu pořádnou dávku stability.
Geometrie Stumpjumperu EVO
Oproti minulé generací tohoto elektrokola má Turbo Levo o 10 mm vyšší přední zdvih a ostřejší trailovu až endurovou DNA. Těmto vlastnostem nový Specialized Turbo Levo vděčí kratší zadní stavbě, prodlouženému rámovému trojúhelníku, položenějšímu úhlu a kratšímu offsetu vidlice.
Možnost změny geometrie
Úhel vidlice lze nastavit díky asymetrické vložce mezi rámem a ložiskem hlavového složení, která umožňuje změnu až o 2 stupně. Druhý nastavitelný mechanismus se nachází přímo v čepu zadní stavby "HorstLink", kde najdeme exentricky prvek, který mění výšku středu až o 7 mm.
Vylepšená pohonná jednotka "Turbo Full Power System"
Co se tyče hardwarového vylepšení, Specialized použil ještě robustnější řemen motoru, který zaručí dlouhodobě hladší a spolehlivější chod. Další viditelnou změnou je lepši voděodolnost hlavního konektoru motoru, což zlepšilo bezpečnost a spolehlivost elektrokola. Na softwarové úrovní, Specialized zapracoval na aktualizacích firmwaru pomocí nové jednotky MasterMind.
S-Sizing, co velikost to rozdílný jízdní styl
Nové značení S-Sizing velice dobře reflektuje jízdní styl, který může mít každý, navzdory své výšce úplně jiný. V praxi to je tak, že jednotlivé velikosti se velice překrývají. To znamená, že menší velikosti jsou velice hravé a ideální na vyžehlený trail. Velikosti ve středu škály jsou vhodné na vyvážený jízdní styl, kde je potřeba dobrý kompromis mezi hbitostí a stabilitou. Největší velikosti jsou poté nejstabilnější a vhodné na velice rozbitý terén, kde musíte zdolávat velké překážky.
Hlavní přednosti a parametry:
- Nová pohonná jednotka Specialized Turbo Full Power System 2.2
- Baterie o kapacitě 700Wh
- Vyladěná trailová geometrie
- Kvalitní odpružení RockShox
- Spolehlivá sada Sram GX 1x12
- Teleskopická jednotka
- Možnost volby mezi klasickými 29" koly nebo řešením Mullet
Turbo Levo Alloy je postaveno na kvalitním odpružení Fox. Konkrétně vidlicí Fox Rhythm 160 mm zdvihem. Zadní tlumič je poté Fox Float DPS se zdvihem 150 mm.
Kvalitní mechanická sada Sram GX. Nesmíme zapomenout na kliky Praxis a ostatní komponenty provenience Specialized.
Turbo Levo poprvé jako "Mullet"
Tzv. Mullet dává jedinečnou možnost skloubit hravost a rychlost 27.5" a 29" kol. Díky menšímu zadnímu kolu je zadní stavba nového Turbo Levo kratší a tím i jízdní projev nového elektrokola mnohém zábavnější. Naopak větší přední kolo dodává elektrokolu pořádnou dávku stability.
Geometrie Stumpjumperu EVO
Oproti minulé generací tohoto elektrokola má Turbo Levo o 10 mm vyšší přední zdvih a ostřejší trailovu až endurovou DNA. Těmto vlastnostem nový Specialized Turbo Levo vděčí kratší zadní stavbě, prodlouženému rámovému trojúhelníku, položenějšímu úhlu a kratšímu offsetu vidlice.
Možnost změny geometrie
Úhel vidlice lze nastavit díky asymetrické vložce mezi rámem a ložiskem hlavového složení, která umožňuje změnu až o 2 stupně. Druhý nastavitelný mechanismus se nachází přímo v čepu zadní stavby "HorstLink", kde najdeme exentricky prvek, který mění výšku středu až o 7 mm.
Vylepšená pohonná jednotka "Turbo Full Power System"
Co se tyče hardwarového vylepšení, Specialized použil ještě robustnější řemen motoru, který zaručí dlouhodobě hladší a spolehlivější chod. Další viditelnou změnou je lepši voděodolnost hlavního konektoru motoru, což zlepšilo bezpečnost a spolehlivost elektrokola. Na softwarové úrovní, Specialized zapracoval na aktualizacích firmwaru pomocí nové jednotky MasterMind.
S-Sizing, co velikost to rozdílný jízdní styl
Nové značení S-Sizing velice dobře reflektuje jízdní styl, který může mít každý, navzdory své výšce úplně jiný. V praxi to je tak, že jednotlivé velikosti se velice překrývají. To znamená, že menší velikosti jsou velice hravé a ideální na vyžehlený trail. Velikosti ve středu škály jsou vhodné na vyvážený jízdní styl, kde je potřeba dobrý kompromis mezi hbitostí a stabilitou. Největší velikosti jsou poté nejstabilnější a vhodné na velice rozbitý terén, kde musíte zdolávat velké překážky.
Hlavní přednosti a parametry:
- Nová pohonná jednotka Specialized Turbo Full Power System 2.2
- Baterie o kapacitě 700Wh
- Vyladěná trailová geometrie
- Kvalitní odpružení RockShox
- Spolehlivá sada Sram GX 1x12
- Teleskopická jednotka
- Možnost volby mezi klasickými 29" koly nebo řešením Mullet
Parametry
Výrobce | Specialized |
Typ | horská |
Určení | unisex |
Modelový rok | 2023 |
Umístění motoru | středové |
Odpružení | odpružená vidlice |
Brzdy | Kotoučové |
Materiál rámu | hliníkové |